Las Vegas dag 3 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Vorstjes Vorstenbosch - WaarBenJij.nu Las Vegas dag 3 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Vorstjes Vorstenbosch - WaarBenJij.nu

Las Vegas dag 3

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Vorstjes

26 Juli 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het is 05:30 uur en ik ben klaar wakker. We zouden vandaag om 07:00 opstaan om op tijd in het Bellagio te zijn en daar het ontbijt te nuttigen dat ons door John en Lisette was aangeboden in de vorm van een cadeaubon.
Weet je wat, ik ga alvast lekker douchen en scheren, en dan ga ik beneden even mijn nieuwe boot bij elkaar winnen. Zo gezegd zo gedaan, ik naar beneden nadat Suus (die ondertussen wakker was geworden) me ingepeperd had om niet meer te pinnen dan 100 dollar (zonde van het geld enzo).
Wat denkt ze wel, ik ben toch geen klein kind, ik kan mezelf heel goed beheersen hoor.
Ik kom de lift uit en ga op zoek naar flappentap . Al zoekende naar de geldmachine komt er een happy hooker op me af: “hello darling, do you have a phone”? Ik wilde zeggen: “rot op slet, ik heb een missie” maar zei: “No mam, I’am sorry” en liep snel door. Zij op zoek naar een ander slachtoffer en ik verder met mijn missie.
Ja ik zie hem al, mijn start van een prachtige toekomst, de ATM! Pas er doorheen, pincode en 100 dollar gepind. Na vier keer proberen lukte het me eindelijk, maar een kniesoor die daar op let.
Nu nog op zoek naar de juiste kast om leeg te halen. Zie ik daar nou een kast met een foto van mijn beste vriend Guus die tegen een flatgebouw opklimt erop? Oh… het is niet Guus maar King Kong die tegen een wolkenkrabber opklimt. Dit is een teken, het kan niet meer mis gaan deze kast wordt het.
Briefje van 100 erin en gaan. Eerste druk, hopla Guus klimt omhoog en ik krijg 1200 punten. Ik ben in vorm. Misschien ook een leuke villa in Spanje erbij, snel verder en Guus maar heen en weer klimmen, I’am smoking!!!.
Een klein tegenvallertje, ik krijg minder punten terug dan dat ik verspeel. Niks aan de hand, ik heb een heel goed systeem uitgevonden, gewoon niet naar die teller kijken, komt het vanzelf goed.
“Hi honey, do you want something to drink?”zegt een oogverblindende stoot in een kruippakje. Ik wilde zeggen: “rot op slet, ik ben hier mijn gelukkige toekomst aan het veilig stellen”, maar zei: “No thank you mam”.
En dan ineens…… Ja hoor de boswachter, samen met mijn nakomeling, staat achter me. “HOEVEEL heb je gepind? “100 dollar schat, maar ik ga hartstikke lekker, kijk eens wat er op de teller staat…. Oh nog maar 5 dollar, eh … nou ja best wel lang gespeeld voor mijn 100 dollar, zeker drie kwartier”.
Op naar de bus die ons naar het Bellagio brengt, van dat gokken krijg je best honger.
Bij het Belaggio aangekomen, het ontbijtbuffet opgezocht en die zaal in, wow!! Wat een luxe wat een lekkere dingen allemaal, eggs benedict, zalm, koffiebroodjes en nog honderden andere lekkernijen.
Na vier keer heen en weer lopen kwam er een serveerster naar me toe en vroeg of ik soms familie was van een zekere John P. uit de omgeving van Rotterdam. Een vastgoed magnaat met onroerend goed in Hoofddorp en Berkel in Rodenrijs en tevens een niet onverdienstelijke amateur wielrenner.
Ik vraag hoezo, “nou die heeft het record hier met 24 keer een vol bord leeg eten”. Ik zei dat ik nog nooit van hem had gehoord, en ging gelijk voor 25 borden leeg eten. Ik heb tenslotte lekker getraind de afgelopen tijd hier in Amerika en mijn maag is lekker opgerekt en in topvorm.
Na nog vier keer heen en weer kon ik niet meer op, helemaal afgestampt was ik, respect voor die John P. hoor. Na het eten heb ik onder applaus van de serveersters, samen met mijn ‘ball and chain’ en Larissa de zaal verlaten, nog nooit heb ik zo lekker ontbeten, bedankt John en Lies.
Buiten op de bus gestapt naar The Venetian. Wat een gaaf hotel is dat zeg, gewoon Venetië nagebouwd met kanalen, gondels, st. Marcoplein etc. Net het echte Venetië maar dan lekker schoon en niet zo warm. Want alles is nagemaakt ook de hemel, het is net of je buiten loopt. Je ziet de wolken etc. maar allemaal nep en in een aangename temperatuur.
Terug naar het hotel, auto opgehaald en de stad verder gaan verkennen.
We zijn bij ‘Gold and Silver Pawn Shop’ geweest. Je weet wel van de TV, leuk hoor om te zien. De stars zelf waren er niet, maar toch een hele leuke ervaring, vooral omdat we er ook altijd naar kijken op TV.
Vervolgens naar’ Ricks restorations’ waar we een rondleiding hebben gekregen door de werkplaats. Ontzettend leuk, want ook deze show volgen we altijd op TV, mooie dingen gezien daar echt leuk.
Terug naar het hotel waar Suus de Lucky dollar die ze van Lies en John had gekregen heeft ingezet op de roulette tafel, en ja hoor ……… niks. Toch jammer als je vrouw zo gokt. Lekker gaan eten bij de Broadway Burger Bar, echte Amerikaanse hamburgers, niet te vergelijken met MC Donalds of de Burger King, echt top.
Aan de overkant van ons hotel heb je een M&M store zitten, die wilden we toch ook wel eens bezoeken. Nou… niet normaal, 4 etages met allemaal M&M merchandise en uiteraard ook de snoepjes zelf. Op de tweede etage kon je zelf M&M scheppen in je geliefde kleur dus …. Scheppen maar. “Ja maar Suus, 4 kilo M&M is echt niet zoveel hoor, ik eet het echt niet in een keer op hoor”, “oké oké, ik leg wel 3,5 kilo terug". Kinderachtig gedoe allemaal. 
Terug naar New York New York, ff een bakkie gescoord voor Suus bij Starbucks. En naar boven.
De meiden willen nog even in de rollercoaster. Ik pas gaan jullie maar, ik kijk wel wat TV en dan ga ik slapen. Na een half uurtje zijn ze terug, toch maar niet in de rollercoaster. Veel te druk, dus zijn ze naar de arcade geweest waar ze, ja echt waar, 10 dollar hebben verspeeld. Zonde toch als je vrouw en kind zoveel geld wegsmijten in machines waar je toch niet van kunt winnen. Je kan zoveel andere leuke dingen doen van dat geld.
Gelukkig gaan we morgen weg uit dit Sodom en Gomorra, want Suus en Larissa zijn helemaal besmet met het gokvirus.
Lekker naar bed. Oja schat, waar is de pinpas mocht ik morgen vroeg wakker zijn? “Die ligt in de kluis en daar blijft hij ook.“ Oke schat, ik hou van je, welterusten.


  • 27 Juli 2013 - 09:15

    John:

    Toch niet toevallig aan mijn prive-tafeltje gezeten bij Bellagio?
    Dat je het durft om met slechts een halve kilo M&M's bij de kassa te komen.
    Mooi verhaal, geloof dat jullie Las Vegas wel leuk vonden.
    Nu weer verder uit de hectiek en verder met de tour.
    Have fun!

    By the way!
    Heb ik nog wat gewonnen aan de roulette?

  • 27 Juli 2013 - 10:05

    Lisette:

    Wat een geweldig verhaal weer, heb tranen met tuiten gelachen! Je moet columns gaan schrijven!
    Is een zonnebril het énige wat je gescoord hebt in die mall Suus??!!

  • 27 Juli 2013 - 10:17

    Ma:

    Peet ik lig in een deuk wat een leuk verslag.
    Je hebt het toch ook niet makkelijk met die vrouwen.
    Het is maar goed dat je daar niet langer blijft. Gedraag je een beetje hoor, ik heb geprobeert om je netjes op te voeden. Ik wens jullie nog fijne dagen veel liefs....Ma.

  • 27 Juli 2013 - 12:13

    Mario:

    Hahaha mooi verhaal!

  • 27 Juli 2013 - 12:46

    Cynthia:

    Gelukkig ben jij weer de enige die je kan beheersen qua eten en gokken pap ;)

  • 27 Juli 2013 - 16:37

    Silvia:

    Ha,ha! Wat een zwaar leven heb je toch.

  • 27 Juli 2013 - 18:19

    Suus:

    @John: we hebben goed op nr 31 gelet, maar we maar 1 keer gezien dat ie was gevallen, en daarna 16, maar dat was dus al gebeurd toen we langs liepen.
    @Lies: ja! Vandaag gaan we weer!
    @ma: nou, hij gedraagt zich voorbeeldig hoor ;-)
    @Mario: Vind je? ;-)
    @Cynth: Denk je? ;-)
    @Sil: Hahahahhahahahahahahahahaahahahahahhhahahahaha!!

  • 28 Juli 2013 - 00:52

    Patricia:

    Peet, hier moet je wat mee doen! Geweldig hoe je schrijft! Xxx super en top dat jullie zo genieten

  • 28 Juli 2013 - 10:23

    Marijke:

    Wederom genoten van je verhaal Peet, als het gokken net zo goed gaat als het schrijven loop je zo binnen.
    Geniet verder van de komende dagen.
    xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vorstjes

Actief sinds 08 April 2013
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 10196

Voorgaande reizen:

26 Mei 2016 - 04 Juni 2016

China

15 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Rondreis door Zuid-West Amerika

Landen bezocht: