Yosemite dag 2 - Reisverslag uit El Portal, Verenigde Staten van Vorstjes Vorstenbosch - WaarBenJij.nu Yosemite dag 2 - Reisverslag uit El Portal, Verenigde Staten van Vorstjes Vorstenbosch - WaarBenJij.nu

Yosemite dag 2

Door: Larissa

Blijf op de hoogte en volg Vorstjes

29 Juli 2013 | Verenigde Staten, El Portal

Het record is gebroken, vanochtend was het tien voor vijf toen papa op zijn telefoon ging tikken, wat niet alleen een vervelend geluid veroorzaakte, maar ook een lichtstraal die recht in onze ogen scheen.

Nadat we uiteindelijk weer in slaap waren gevallen werden we om half tien wakker, waardoor we ons uiteindelijk als nog moesten haasten voor het ontbijtbuffet. Nou ja ontbijtbuffet, je kon kiezen uit ei, bacon, pannenkoeken, cake, yoghurt. Niet heel uitgebreid dus, maar wel lekker.

Daarna gingen we terug naar de hotelkamer, waar papa achterbleef terwijl wij boodschappen gingen doen. Die winkel was duur! Maar ja, je zit in de middle of nowhere, dus we hadden weinig keus.

Toen we terugkwamen in de hotelkamer hebben we de boodschappen uitgepakt en hebben we onze zwemspullen aangetrokken, mama ook! Er was namelijk een zwembad. Je kon het beter een privézwembad noemen! We waren de enige in het water, lekker zeg. We hebben daar ook nog een salamander gezien, echt leuk.

Toen we terugkwamen gingen mama en ik weer even douchen. Papa bleef nog even bij het zwembad. Nadat we weer lekker schoon waren hebben we wat popcorn gemaakt en opgepeuzeld. Verder hebben we heerlijk gerelaxed.

Deze keer gingen we eens niet uit eten, maar hebben we lekker een broodje ei gegeten, jammie jammie jammie. Toen gingen we kijken of we hier bij het hotel ergens ijsje konden halen, nou dat kon, in het supermarktje bij het hotel. De boodschappen die we ’s-middags hadden gekocht kostten de helft van de prijs die we moesten betalen bij die andere winkel, we baalden wel, maar we konden er niets aan doen. Toen zagen we Ben & Jerry ijs, op een stokje! Dus wij denken, die moeten nemen, wij ons verheugen op dat ijsje, we kwamen bedrogen uit, wat je kreeg was een waterijsje gehuld in chocolade. Niet zo lekker, zoals je begrijpt.

’s-Avonds lekker een boek gelezen, gecomputerd en TV gekeken. Om elf uur gaf ik het op en ging slapen.

• 31 Juli 2013 - 08:27

Oma:

Heel leuk verslag Larissa.
    Geniet maar lekker, het is een prachtige reis.
    Liefs...Oma

• 31 Juli 2013 - 09:52

Silvia:

Ook wel lekker even zo'n dagje rust. Xxxx

• 31 Juli 2013 - 16:45

Marijke:

Jullie zijn alle drie van die leuke schrijvers!!! Heerlijk zo'n dagje even helemaal niets doen.
    Maar ik kan me voorstellen dat je heel erg geniet van deze reis. Alle verslagen die heb ik gelezen, geweldig!!
    Geniet maar verder, voor je het weet is de laatste week ook om.
    Dikke kus Oma en Opa.