Las Vegas dag 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Vorstjes Vorstenbosch - WaarBenJij.nu Las Vegas dag 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Vorstjes Vorstenbosch - WaarBenJij.nu

Las Vegas dag 2

Door: Larissa

Blijf op de hoogte en volg Vorstjes

25 Juli 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Ik lag heerlijk te slapen tot er opeens licht was en ik wakker werd. We hadden een beetje uitgeslapen omdat we laat terug waren van Cirque du Soleil. Na het douchen en zo gingen we naar beneden, camera vergeten. Dus mama en ik naar boven die camera halen, papa ging gokken. Wij kwamen terug met de camera en weet je wat er gebeurde?? Nee… hij had niet alles verloren. Hij had $50,- gewonnen!! Eindelijk gingen we ontbijten. Rara waar we gingen ontbijten.. goed geraden, subwaaaaay!!! Alle breakfast dingetjes in het hotel waren al dicht. Lekker broodje, volgens mij hadden ze een teveel aan zout en peper… Nou toen gingen we dus een buskaartje kopen.. een heel avontuur! Wij proberen met de pinpas, een kwartier later kwamen we erachter dat het apparaat die dag geen pasjes accepteerde.. pinnen dus. Wij naar een winkel om te pinnen. We hadden $40,- gepind. Het was $24,- blijkt dat je precies moet betalen en geen wisselgeld krijgt, wij de portemonnee doorzoeken. Eindelijk hadden we de buspasjes voor 24 uur met de bus reizen. Dus wij gingen de bus in, een heel rondje gemaakt tot we terugwaren bij het hotel toen ging papa beneden gokken en gingen wij shoppen in Fashionshowmall. We kwamen terug met een zonnebril(mama was die van haar kwijtgeraakt, dus ik had die van mij aan haar gegeven en een nieuwe gekocht.) Toen we terugkwamen in het hotel was papa klaar met gokken en had zijn gokgeld voor die dag verspild, net als het geld dat hij had gewonnen. Toen gingen we eten bij een restaurant waar ik een tafel had gereserveerd. Gonzalez y Gonzalez, Mexicaans!! We gingen wat te drinken bestellen. Daar ging het mis. Wij wilden sinaasappelsap, hadden ze niet. Ze hadden alleen drank aangelengd met water(mocht je het nog niet weten: er zit chloor in het water dat uit de kraan komt. dus aan bijna alle dranken die aangelengd zijn met water zit een chloorsmaakje). Wij denken: we nemen Fanta, daar proef je het niet.. jammer joh, geen Fanta. Echt alleen maar die aangelengde drank. Dus die serveerder zegt zo: probeer mountain dew. Wij proberen, geen chloorsmaakje!! Wij blij en de hele avond mountain dew gedronken. Ken je dat, dat je ergens uit eten gaat en dat je een uur moet wachten tot het voorgerecht klaar is en een uur moet wachten totdat je het hoofdgerecht uiteindelijk krijgt, wij ook, dus wij denken, die bestellen we gelijk. Wij naar die kaart kijken, gingen we een voorgerechtje en gelijk een hoofdgerecht bestellen. Toen kwam er heel snel al het voorgerecht, mama’s voorgerecht om precies te zijn. Ja wie wist nou dat nacho’s met salsa haar voorgerecht was, het kwam veel eerder dan de onze en dan zet die man het midden op tafel, dat had iedereen kunnen overkomen toch.. dus ik ook die nacho’s eten. Was lekker en toen kwamen ook vrij snel de voorgerechtjes van mij en papa: sweet & spicey wings. Lekker joh!! Wij halverwege dat voorgerecht komt een andere man aan met onze hoofdgerechten.. WE WAREN NOG AAN HET ETEN. Dus wij dooreten en het hoofdgerecht erachteraan. Toen was als laatste ook mama klaar, ze legde haar vork neer en POEF weer die serveerder: “wilt u een toetje bestellen”. Dus wij zo van: we hebben de dessertkaart nog niet eens bekeken. Nou na 5 minuten kwam die weer terug. Dus wij bestellen. Mama en papa hadden hetzelfde toetje gekozen, wat staat eronder: groot genoeg om te delen. Wat doen zij: ze bestellen er elk 1, dat hebben ze geweten, dat toetje was groot!! Zoooooo.. Het was een schelp van soort van gelukskoekjes deeg(je denkt nu: waarom gebruikt ze deze vergelijking, ja he?? Maar geef toe, je snap hem wel…) met daarin een bol ijs, om je voor te stellen hoe groot hij was: druk je vingertoppen tegen elkaar en maak een rondje met je wijsvingers en duimen. Zie je de bol die ontstaat tussen je handen, zo groot was de bol. Bedekt met slagroom en iets van kokos ofzo. Was ik even blij met mijn lavacakeje. Toen gingen we naar boven, daar ben ik vrij snel in slaap gevallen en daarom ben ik zo laat met mijn verslag. Mijn excuses en ik hoop dat jullie ervan genieten. xxx

  • 27 Juli 2013 - 08:20

    Silvia:

    Ik heb van meer amerika reizers gehoord dat het eten er xxl is. Veel te veel, maar wel lekker.
    Wat ik wel vreemd vindt is het betalen daar. Eerst bij Disney en nu voor een buskaartje wat problemen geeft. Je gaat er toch vanuit dat het geen problemen zou moeten geven. Maar goed als het hierbij blijft, zal het denk ik de pret niet drukken die jullie hebben. Nog veel plezier de komende dagen. Xxxx

  • 27 Juli 2013 - 10:02

    Oma:

    Larissa dat was een prima verslag. Ik zie het allemaal voor mij.

    Fijn dat jullie zo genieten.
    Dikke kus...Oma.

  • 27 Juli 2013 - 10:08

    Lisette:

    Hoi Laris,

    nou, voor jou is zeker wel een prachtige trip om straks lekker over op te scheppen op school! :-)
    Ga me nou niet vertellen dat jullie in die geweldige fashion show mall alleen maar een zonnebril hebben gekocht?

    Dikke X

  • 28 Juli 2013 - 10:30

    Marijke:

    Hoi Larissa, wat een ellende toch met dat eten en zo jammer dat jullie bijna niets lusten, ha ha ha.
    Leuk hoor al die ervaringen daar, geniet maar lekker nog de komende dagen.
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vorstjes

Actief sinds 08 April 2013
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 10136

Voorgaande reizen:

26 Mei 2016 - 04 Juni 2016

China

15 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Rondreis door Zuid-West Amerika

Landen bezocht: