San Diego Seaworld - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Vorstjes Vorstenbosch - WaarBenJij.nu San Diego Seaworld - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Vorstjes Vorstenbosch - WaarBenJij.nu

San Diego Seaworld

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Vorstjes

18 Juli 2013 | Verenigde Staten, San Diego

Vroeg op, het hotel is met ontbijt dus wij vol goede moed naar beneden voor ons ontbijt. We hebben gegierd! Het ontbijt bestond uit 1 of 2 muffins of uitgedroogde koffiebroodjes naar keuze en zoveel lauwe koffie uit een thermoskan die je maar op kunt.
Dus zijn we lekker gaan ontbijten bij een Sub Way restaurant, dat is echt top, heerlijk gegeten en gedronken met z’n drietjes voor 20 dollar.
Toen op naar Seaworld, wat een feest is dat. Prachtige shows gezien met orka’s, dolfijnen, zeeleeuwen, en otters. De “meiden” nog even in de achtbaan en natuurlijk ook nog even een heerlijk ijsje gegeten.
Naar ons “hotel” wat overigens wel een zwembad heeft, dus even lekker gezwommen samen met Larissa. Mama vond het water te koud. Na het zwemmen dineren bij…… ja hoor Denny’s we hebben echt gekeken of we wat anders konden vinden, maar het was het allemaal net niet zeg maar.
Wat me trouwens opvalt is dat er zoveel mensen hier dakloos zijn hele straten met zwervers of mensen die in hun auto wonen, echt hartverscheurend, en dat in zo’n rijk land.
Na het eten naar het hotel, morgen moeten we vroeg op. We gaan dan naar Scottsdale Arizona, 369 mijl hier vandaan.

• 20 Juli 2013 - 14:23

Brigitte:

Wowwww te gek seaworld dolfenarium is er zeker niks bij? Ik zag die fototoestel op FB al voorbij komen 