Disney en Adventureland - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Vorstjes Vorstenbosch - WaarBenJij.nu Disney en Adventureland - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Vorstjes Vorstenbosch - WaarBenJij.nu

Disney en Adventureland

Door: Larissa

Blijf op de hoogte en volg Vorstjes

16 Juli 2013 | Verenigde Staten, Anaheim

We werden om 7 uur ’s ochtends wakker, toen gingen we douchen enzo en toen gingen we rijden naar DISNEYWORLD!! We zijn daar we gaan met het karretje naar de parken. Voor je de parken in kan, kan je eerst nog naar een winkeltje of ontbijten. We gingen daar ontbijten. Toen gingen we naar de parken, maar we moesten eerst een kaartje kopen voor de parken. Dus wij denken we kunnen wel pinnen.. jammer maar helaas… niet dus. We konden wel bij een pinautomaat geld halen.. Mama’s pas deed het niet.. Dus zij ging mensen bellen om te kijken hoe het wel kon. Uiteindelijk maakt ze naar mij geld over en ik pinnen en pinnen en uiteindelijk had ik $300,-, dat is mijn limiet, maar de kaartjes waren duurder, de kaart van mama deed het nog steeds niet, dus moesten we weer helemaal terug naar de auto, daar geld gehaald..en toen weer terug naar de parken. Eerst gingen we naar California adventure Land. In het park was er een vrouw, helemaal verkleed en met band en die ging zo zeggen: ik zie daar een fantastische man, ze had het gewoon tegen papa!! Dus ze ging met papa op de foto. Wij op het kaartje kijken we(mama en ik) wilden in een te gekke achtbaan, dus wij gingen hem zoeken, papa ging roken. Wij konden de achtbaan niet vinden dus we gingen het vragen. We moesten dus naar midway mania wij in de rij staan.. staan we in de verkeerde rij:’(, we hebben daar dus een toy story schietspel gedaan.. we hebben daar een uur op gewacht.. wij gingen terug naar papa. Toen gingen we naar de goede achtbaan en papa ging gewoon mee!! Super leuk, we hebben de foto gekocht. Raad een hoe lang we moesten wachten.. 10 minuten. Na de achtbaan gingen we een ijsje halen. Wist je dat het in Amerika normaal is om op een cola softijs te doen.. ik hoor je denken: goor!! Dat was het ook.. wij dachten dan krijgen we een beker cola en een ijsje.. niet dus.. Na het ijsje gingen we naar the Hollywood hotel, ook wel: the tower of terror. Was super leuk!! Toen gingen we naar de muppets in 3D. heel grappig:p. Toen wilden we nog in de waterbaan, je kent het wel je zit in een rond ding met zijn 8en en dan ga je door een wildwaterbaan en je raakt doorweekt. Dat gingen wij dus doen, wij in de rij staan. Staat er voor ons en stel met hun kleinzoon. Dus ze beginnen tegen ons te praten in het Engels want het waren Amerikanen. Die kleinzoon heette Connor, 14 jaar. Hij raakte in de war van mijn Nederlandse accent:p. We hebben de hele rij met deze mensen gepraat, het was heel gezellig en toen waren we bijna bij de bootjes, toen kwam er iemand en die vroeg met hoeveel we waren aan mama, dus die zegt 3. En toen ging ze het vragen aan die man en toen zei hij ook 3. Dus toen mochten we met zijn 6en in een boot en het was heel gezellig, ik zat dus naast Connor en we gingen dus met onze rug richting de waterval en toen waren we dus redelijk doorweekt. Nou na de achtbaan gingen we dus uit elkaar en wij zijn ze nog 2 keer tegen gekomen. Toen gingen we naar Disney, we gingen eerst met het treintje heel het park rond en daarna gingen we naar het spookhuis.. best leuk gedaan hoor dat spookhuis, je kon bijna niet zien dat het hologrammen en robots waren. Toen gingen we wat eten. Toen gingen we kijken naar de show met het water en toen gingen we kijken naar de vuurwerkshow. Toen wilden we naar huis.. druk!! Dus wij dachten: oké dan gaan we nog ergens in. Dus wij gingen naar space mountain.. Wij sluiten achterin de rij aan en voor ons staat een groep jongens, dus die een zegt zo: welkom aan het einde van de rij. Dus helemaal leuk, komen we in het midden van de rij erachter dat de groep jongens bestaat uit 4 broers en hun vader. We komen er vervolgens achter dat het niet zomaar broers zijn, nee.. het zijn allemaal acteurs. En ze zitten samen in een band: boyz you love. De ochoa broers.. dus ik wilde foto.. geen fotocamera bij ons.. die was bij papa.. telefoon leeg.. dus kon geen foto maken met ze.. en we zaten niet in hetzelfde karretje als hen en dus ook geen foto..:’( ik was heel verdrietig.. toen gingen we naar een hotel. En daar zijn we lekker gaan slapen.

• 18 Juli 2013 - 11:35

Marijke Van Dijk:

Wat een enerverende dag, wel van alles meegemaakt. Is het nog goed gekomen met Suus haar pinpas?
    Hopelijk wel anders heb je toch een probleem.
    Ben benieuwd wat jullie vandaag (donderdag gaan doen.
    Veel plezier!!!! xxxxx

• 18 Juli 2013 - 19:26

Thea:

Lieve Vorstjes,
    Leuk hoor om zo jullie belevenissen mee te maken. Geniet maar lekker en heel veel plezier verder. Groetjes van Thea en Harry